Klachten en feedback

Feedback

We willen graag van je horen hoe je je avond bij Mezz hebt ervaren. Kunnen we dingen verbeteren? Of heb je het juist enorm naar je zin gehad? Jouw mening is belangrijk en heeft invloed op onze manier van werken, programmeren, onze horeca, de ontvangst, you name it. Heb je wilde plannen of een goed advies? Stuur ons een mail via info@mezz.nl, we reageren altijd!

Klachten

Ben je ontevreden? Vertel het ons. Tevreden? Vertel het een ander! We zetten met z’n allen alles in het werk om je bezoek aan Mezz zo prettig mogelijk te maken. Alles moet kloppen, van de artiest tot de dj, van de ontvangst tot een lekker biertje aan de bar. We nemen klachten serieus en geven ze prioriteit. Daarom komen we graag met je in contact over de aanleiding. Je kunt je klacht melden via het klachtenformulier verkrijgbaar bij de kassa, of via info@mezz.nl. Je krijgt snel een antwoord.

Ongemakken in het gebouw

Mezz is vijftien jaar geleden gebouwd. Door de jaren heen zijn de verwachtingen van de bezoekers én die van ons veranderd. Mezz is op sommige punten rijp voor renovatie. We bereiden momenteel samen met de eigenaar, de gemeente Breda, een verbouwing en uitbreiding voor.  Doel is om het gebouw gebruiksvriendelijker en toegankelijker te maken waardoor de intimiteit en de beleving van live popmuziek nog beter tot zijn recht komt. In de loop van 2018 moet deze renovatie en uitbreiding (van de Kleine Zaal) plaats vinden.

‘Dutch disease’

Praten tijdens shows. Een veelbesproken en actueel onderwerp. Iedereen beleeft een show anders. We geven je daarom graag iets mee om over na te denken. Voor sommige mensen weegt de muzikale beleving zwaarder dan het sociale aspect van een concertbezoek. Zij ervaren geklets tijdens shows als erg storend. Lees bijvoorbeeld dit interessante artikel van het Parool of het Brabants Dagblad.

Wil je meer weten? Hieronder vind je alles: