Klachten en feedback

Feedback

We willen graag van je horen hoe je je avond bij Mezz hebt ervaren. Kunnen we dingen verbeteren? Of heb je het juist enorm naar je zin gehad? Jouw mening is belangrijk en heeft invloed op onze manier van werken, programmeren, onze horeca, de ontvangst, you name it. Heb je wilde plannen of een goed advies? Stuur ons een mail via info@mezz.nl, we reageren altijd!

Klachten

Ben je ontevreden? Vertel het ons. Tevreden? Vertel het een ander! We zetten met z’n allen alles in het werk om je bezoek aan Mezz zo prettig mogelijk te maken. Alles moet kloppen, van de artiest tot de dj, van de ontvangst tot een lekker biertje aan de bar. We nemen klachten serieus en geven ze prioriteit. Daarom komen we graag met je in contact over de aanleiding. Je kunt je klacht melden via het klachtenformulier verkrijgbaar bij de kassa, of via info@mezz.nl. Je krijgt snel een antwoord.

Ongemakken in het gebouw

In 2019 sloot Mezz een half jaar haar deuren voor een verbouwing. Tijdens deze verbouwing werd het gebouw van Mezz gerenoveerd en waar mogelijk verbeterd. Van de toegankelijkheid en zichtlijnen in de zaal tot de faciliteiten voor artiesten en medewerkers; er is het nodige veranderd. Lees alles over de veranderingen in ‘Hey Mezz… Watskeburt’. De uitbreiding van de Kleine Zaal zal naar verwachting plaatsvinden in 2021.

Loop je toch nog ergens tegenaan tijdens je bezoek in Mezz? Neem dan contact met ons op via info@mezz.nl.

‘Dutch disease’

Praten tijdens shows. Een veelbesproken en actueel onderwerp. Iedereen beleeft een show anders. We geven je daarom graag iets mee om over na te denken. Voor sommige mensen weegt de muzikale beleving zwaarder dan het sociale aspect van een concertbezoek. Zij ervaren geklets tijdens shows als erg storend. Lees bijvoorbeeld dit interessante artikel van het Parool of het Brabants Dagblad.

Via de schermen ‘luisteren of fluisteren’ in de zalen attenderen we onze bezoekers op hun gedrag. Je mag gerust iets tegen elkaar zeggen, maar let op je volume. Wel zo lief voor je medebezoeker en de artiest.