Wat kun je van MEZZ verwachten?
Na aankoop van je ticket ontvang je een e-mail met daarin je tickets en extra informatie. Zo weet je wat je als bezoeker kunt verwachten én wat MEZZ van jou verwacht. Hieronder geven we al antwoord op een heel aantal vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Ik wil een concert in MEZZ bezoeken, kan dat?
Als je een ticket voor een show in MEZZ hebt gekocht, ben je van harte welkom. Heb je klachten gerelateerd aan het corona-virus? Dan verzoeken we je thuis te blijven.
Bij de pilot ‘testen voor toegang’ is het verplicht om een negatieve corona sneltest te overhandigen voor toegang.
Hoe koop ik nu een ticket voor een concert in MEZZ?
Je koopt in tijden van corona bij voorkeur online een ticket voor een show in MEZZ. Indien er nog tickets beschikbaar zijn, worden deze verkocht aan de avondkassa.
Ik wil samen met een gezinslid/vriend/kennis/familielid naar een concert, kan ik voor hen een ticket kopen?
We hebben onze zaal ingedeeld met stoelen solo (zaal + balkon) en duo’s (zaal + balkon). Het is mogelijk om tickets voor anderen te kopen, houdt er hierbij rekening mee dat je met maximaal twee personen bij elkaar kunt zitten. Een medewerker van MEZZ wijst je per tweetal een plek toe.
Ik wil met mijn partner/gezinslid naar een concert, kunnen wij bij elkaar zitten?
Je kunt in de zaal maximaal met twee personen bij elkaar zitten. Een medewerker van MEZZ wijst je per tweetal een plek toe.
Ik heb een ticket gekocht voor een concert in MEZZ, maar ik ben verkouden. Wat nu?
Bij verkoudheidsklachten, benauwdheid of koorts blijf je thuis volgens de maatregelen van het RIVM. Bij koorts en/of benauwdheid geldt dit voor iedereen in je huishouden. Bij gezondheidsklachten geeft je ticket geen garantie op toegang.
Ik ben verkouden en kan niet komen. Kan ik nu mijn ticket retourneren?
Neem contact op met info@mezz.nl. Het liefst zo tijdig mogelijk. In overleg met een medewerker kun je je geld terugkrijgen.
Is er een gezondheidscheck aan de deur?
We zijn verplicht om voorafgaand aan de toegang tot MEZZ een aantal vragen te stellen over je gezondheid en die van je gezelschap en huishouden. Kun je een van deze vragen met ‘ja’ beantwoorden, dan ben je helaas niet welkom in MEZZ. Hieronder kun je de vragen terugvinden.
- Heb je in de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden Celcius)?
- Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
- Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
- Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 7 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
- Ben je in thuisquarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?
- Ben je in de afgelopen 14 dagen in een land geweest met een verhoogd risico op covid-19 (land met reisadvies oranje of rood)?
Kan ik mijn jas opbergen?
Onze lockers zijn niet in gebruik, jassen mogen mee de zaal in. Grote tassen (groter dan A4) zijn niet toegestaan.
Kan ik wat drinken tijdens het concert?
Het Popcafé is op dit moment gesloten. Het is niet toegestaan om zelf eten of drinken mee te nemen.
Tijdens de pilot ‘testen voor toegang’ is de bar in het Popcafé geopend.
Hoe betaal ik in MEZZ?
Je kunt in MEZZ alleen met pin of een opgeladen MEZZ-betaalpas betalen. We nemen op dit moment helaas geen cash geld of oude consumptiemunten aan.
Als ik eenmaal binnen ben, kan ik dan nog naar buiten om te roken?
Nee, er is geen mogelijkheid om tussentijds naar buiten te gaan. Binnen zijn er geen faciliteiten om te roken tijdens een concert.