Ticketinformatie

Je kunt voor al onze evenementen via onze website kaartjes kopen. Je betaalt veilig via internetbankieren (iDEAL) of met je creditcard, zonder extra servicekosten. Daarna krijg je een e-ticket met barcode via de mail, zodat je niet in de rij bij de kassa hoeft te staan bij Mezz. Je kunt ook tickets kopen bij Mezz: onze kassa is geopend tijdens evenementen.

Heb je een kaartje gekocht via de website maar kun je niet printen? Noteer dan het transactienummer en ga daarmee naar de kassa. Dan krijg je je toegangsticket met barcode die je kunt laten scannen bij de entree.

De barcode kan slechts 1 keer gescand worden bij de deur. Zonder een geldige barcode heb je geen recht op toegang! Bij twijfel over de juistheid van je bestelling kan om legitimatie worden gevraagd.

Let op: voorkom misbruik van je transactienummer met barcode(s). Hou je nummer en de barcode(s) strikt privé, zodat anderen dit niet kunnen gebruiken en kopiëren. Na scannen is de barcode niet meer geldig en is ook niet meer na te gaan wie de barcode al gebruikt heeft.

Als je tickets via de site van Mezz bestelt, dan betaal je deze ook direct. Het is dus geen reservering. Je kunt de betaling niet annuleren of ongedaan maken. Mezz neemt geen gekochte tickets terug. Je kunt iemand anders blij maken met je ticket. Tip: Ticketswap is een betrouwbare site om je ticket te koop aan te bieden.

Voorverkoopadressen

Koop je liever niet online? Dan kun je naast onze kassa tijdens openingstijden ook terecht bij deze voorverkoopadressen:

  • Velvet Music, Tolbrugstraat 12, Breda, (076) 521 25 69
  • De Waterput, Bosstraat 36, Bergen op Zoom, (0164) 23 74 18
  • Blue Moon, Hoogstraat 8, Roosendaal, (0165) 56 57 54
  • Velvet Music, Vriesestraat 110, Dordrecht, (078) 614 14 81
  • Sounds, Nieuwlandstraat 33, Tilburg, (013) 545 60 21

Net als bij andere concertzalen en ticketservices, neemt Mezz geen gekochte tickets terug. Tenzij het concert verplaatst of afgelast is natuurlijk.

Wil je meer weten? Hieronder vind je alles: